ZAVŘÍT MENUHOMEPRODUKTPODPORABLOGKONTAKTPŘIHLÁSIT SE
Servisní podpora ve vaší aplikaci

Jistě už víte, že se systémem CES BATTERY BOX získáte automaticky přístup do šikovné aplikace. Dnes vám chceme ukázat, jak můžete jednoduše jejím prostřednictvím odeslat také svůj servisní požadavek.

 

Aplikace nabízí kromě podrobných statistik a detailních vyhodnocení či ovládání regulovatelných spotřebičů také jednu důležitou věc. Pokud používáte aplikaci ve svém tabletu nebo se do ní přihlašujete přes prohlížeč, je pro vás v záložce PODPORA připraven komunikační kanál, jejímž prostřednictvím můžete zadávat své servisní požadavky či jiné technické dotazy. Odesláním je vaše zpráva automaticky evidována v systému a dle jejího charakteru se jí začne věnovat příslušný člen našeho týmu. 

 

Odpověď na svůj dotaz najdete buď opět na daném místě nebo vás dle jeho složitosti budeme kontaktovat jinou cestou. Připomínáme, že požadavky jsou odbavovány dle závažnosti, méně složité či jednodušší dotazy přicházejí na řadu až posléze. Může se proto stát, že vám neodpovíme ihned.

Pokud je váš dotaz technického rázu či hledáte návod k provedení konkrétního úkonu ve vašem zařízení, možná vám přijdou vhod naše rady a instrukce v kapitole PODPORA přímo zde na našich stránkách. Najdete zde přehledné informace a návody, které neustále aktualizujeme.

Věříme, že vám naše tipy budou k užitku. Používáním aplikace šetříte nejen svůj čas, ale i ten náš a my vám za to děkujeme!

Tým OIG Power