ZAVŘÍT MENUHOMEPRODUKTPODPORABLOGKONTAKTPŘIHLÁSIT SE
Zpět
Jak postupovat, když vaše zařízení neodesílá data

 

V následujících v bodech naleznete postup pro ověření funkčnosti internetového připojení, pokud váš systém BATTERY BOX neodesílá data.

Instalovaná zařízení BATTERY BOX mohou obsahovat celkem tři typy zařízení pro připojení k internetu:

Verze 1 - bílý router TP-LINK / Verze 2 - černý router Ubiquiti / Verze 3 - bílý router Mikrotik

Pojďme se na ně podívat blíže.

 

Verze 1 - bílý router TP-LINK

U verze 1 je ve vašem zařízení vlevo nahoře bílé rádio TP-Link. V jeho spodní části jsou kontrolky. Zkontrolujte, zda první svítí, třetí a čtvrtá poblikávají.

 

 

 

 

 

 

 

Pokud ano, pomocí mobilního telefonu vyhledejte, zda vidíte síť OIGpower nebo OIG power. Dále ve spodní části najděte černý switch s nápisem CISCO - zkontrolujte, že u všech kabelů svítí příslušné zelené kontrolky. Pokud ano, pokračujte níže na kapitolu DISPLEJ.

 

Verze 2 - černý router Ubiquiti

U verze 2 je ve vašem zařízení vlevo dole černé rádio Ubiquiti. Zkontrolujte, zda je zapojen kabel do konektoru POE, jak je znázorněno, a svítí modrá kontrolka v oblasti žlutého čtverečku. Pokud vůbec nesvítí, zkuste jemně zatlačit konektor na levé straně (v obrázku označeno červeně).

 

 

 

 

 

 

 

 

Pokud ano, pomocí mobilního telefonu vyhledejte, zda vidíte síť OIGpower.

Dále ve spodní části najděte switch ZYXEL. Zkontrolujte, že na jeho levé straně svítí zelené kontrolky. Mělo by svítit o jednu více, než je počet zapojených kabelů. Pokud ano, pokračujte níže na kapitolu DISPLEJ.

 

Verze 3 - bílý router Mikrotik

U verze 3 najdete ve vašem zařízení vlevo dole bílé rádio Mikrotik. Zkontrolujte, zda na něm svítí kontrolky. Pokud ano a máte ID boxu začínající dvojčíslím 21 nebo 22 a typ routeru 1 nebo 2 (viz obrázek níže zleva), zkontrolujte, zda nebliká kontrolka AP/CAP. Pokud máte typ routeru 3 (viz obrázek níže zcela vpravo), zkontrolujte, zda nebliká kontrolka 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pokud bliká kontrolka AP/CAP nebo 5, není funkční internetové připojení do zařízení. Pokud kontrolka svítí trvale nebo nesvítí vůbec, pomocí mobilního telefonu vyhledejte, zda vidíte síť OIGpower. Pokud ano, pokračujte níže na kapitolu DISPLEJ.

 

DISPLEJ - pokračování po kontrole routeru

Zkontrolujte nastavení WiFi - na dotykovém displeji na přední straně dveří batteryboxu klepněte na pole "Datum a čas" (vpravo nahoře)

-> v levé části obrazovky uprostřed (ne nahoře) je ozubené kolečko Nastavení, klepnete na něj

-> na obrazovce se objeví další možnosti v kolečcích, klepněte na to s názvem Nastavení WiFi - zobrazí se vám nastavení SSID: a Pass:

Zkontrolujte, zda je zde jméno WiFI OIGpower (nebo OIG power) - musí být uvedeno shodně s názvem sítě, jak jste jej našli ve svém mobilním telefonu při ověření viditelnosti.

 

Pokud i po ověření či nastavení těchto údajů nebude internetové připojení vašeho zařízení funkční, prosím zašlete nám na servis@oig.cz požadavek na prověření a nezapomeňte v něm uvést následující údaje:

1. jakou máte verzi systému BATTERY BOX

2. zda WiFi router svítí (u verzí 1 TP-LINK a 2 Ubiquiti) nebo zda bliká kontrolka AP/CAL nebo 5 (u verze 3 Mikrotik)

3. zda WiFi vysílá síť OIGpower (a zda je s mezerou, nebo bez)

4. přiložte prosím ostrou a dobře čitelnou fotografii obrazovky v místě Nastavení WiFI (nastavení SSID: a Pas:)

5. zda je u/na Batteryboxu jinéý router (viz obrázky níže nebo podobné) - prosíme rovněž vyfotografujte



Zpět